sábado, 14 de julio de 2012

Casament : El Mar // Boda : El Mar


Avui us vull ensenyar unes quantes idees xules per fer una boda amb temàtica marinera, la idea la vaig tenir veient el següent pastís... que no el puc trobar més fantàstic!!!
***
Hoy os quiero enseñar unas cuantas ideas chulas para una boda de temática marinera, la idea la tuve viendo éste pastel... que no me puede parecer más fantástico!!!


Vist aquí

També m'han agradat molt les invitacions següents, que a més tenen alguns elements dels que ja us he parlat anteriorment, com el bakers twine o els sobres decorats, a més les trobo divertides... m'encanten!
***
También me han gustado mucho las invitaciones siguientes, que además tienen algunos elementos de los que ya os he hablado anteriormente, cómo el bakers twine o los sobres decorados, además me parecen divertidas... me encantan!

Vist aquí

Si feu un casament de temàtica marina, què me'n dieu de la decoració de la foto següent? No tinc ni idea de com es pot aconseguir una garlanda així, el que tinc clar és que m'apassiona el resultat!
***
Si optáis por una boda de temática marina, que opináis de la decoración de la foto siguiente? No tengo ni idea de cómo se puede conseguir una guirnalda así, lo que tengo claro es que me apasiona el resultado!

Vist aquí

I finalment uns detallets pels vostres convidats, en aquest cas es tracta de sorra de platja acolorida, però jo ho faria amb sals de bany, seria xulo, no? En tot cas, el resultat queda molt estètic... i marí!
***
Y finalmente unos detallitos para vuestros invitados, en éste caso, se trata de arena de playa coloreada, pero yo lo haría con sales de baño, quedaría chulo, no? En todo caso, el resultado queda muy estético... y marino!

Vist aquí

Trobareu l'explicació de com es fa, aquí. Espero que us hagin agradat les idees d'avui! Ens llegim!!
***
Encontraréis la explicación de cómo se hace aquí. Espero que os hayan gustado las ideas de hoy! Nos leemos!!

2 comentarios:

  1. Holaaa, me encanta tu post y más aún porque acabo de subir un post con detalles marineros y me ha hecho mucha gracia ver que tú también!!! La tarta es ideal. Un besazooo

    ResponderEliminar
  2. Me encanta el blog, las fotos, todo..
    casadapaulina.blogspot.com

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...