martes, 23 de septiembre de 2014

Baby-Led Weaning

 
¡Hola! Las que sois mamás sabréis que una de las cosas que más preocupa cuándo se tiene un bebé es la alimentación... mientras sólo toman leche (bibi o teta) es más o menos fácil, los hay más comedores que otros, pero vamos... el problema suele venir cuando se empieza con la alimentación complementaria, allá por los seis meses.
***
Hola! Les que sou mares sabreu que una de les coses que més preocupa quan es té un nadó a casa és l'alimentació... mentre només prenen llet (bibi o teta) és més o menys fàcil, n'hi ha de més "menjadors" que altres, però vaja... el problema acostuma a venir quan es comença amb l'alimentació complementària, cap allà als sis mesos.
 


En la revisión de los 6 meses la enfermera o pediatra te da una lista con las indicaciones de como hacerle la papilla al bebé... yo me asusté. La papilla de fruta que recomendaban (medio plátano, media manzana, media pera y el zumo de media naranja) me parecía bastante desproporcionado para un bebé de 6 meses que además todavía tomaba muuuucho pecho... y además mi hijo lo rechazó frontalmente des de el principio, ponle una galleta, me dijeron, ¡encima! pensé yo...

***

A la revisió dels 6 mesos l’ infermera o pediatre et dóna una llista amb les indicacions de com fer-li les papilles al nen... jo em vaig espantar. La papilla de fruita que recomanaven donar-li (mig plàtan, mitja poma, mitja pera i el suc de mitja taronja) em semblava bastant desproporcionat per un nen de 6 mesos... i a més el meu ho va rebutjar frontalment des del principi, posa-li una galeta em van dir, a sobre! vaig pensar jo...
 
 
Así que empecé a leer y a buscar alternativas, así conocí el Baby-Led Weaning, lo que viene a ser alimentación complementaria auto-regulada. Yo, que soy usuaria del Foro Soc Petit (aquí), allí encontré mucha información y experiencias de mamás, así que me animé a probar. También ví que recomendaban un par de libros, Mi niño no me come y El niño come sólo.
***
 
Així que vaig començar a llegir i a buscar alternatives, d'aquesta manera vaig conèixer el Baby-Led Weaning, el que ve a ser alimentació complementària autoregulada. Jo, com a usuària del Fòrum Sóc Petit (aquí), allà vaig trobar molta informació i experiències de mares, així que em vaig animar a intentar-ho. També vaig veure que recomanaven un parell de llibres, El meu nen no menja i El niño come sólo.


El libro de Carlos González, lo recomiendo porqué te tranquiliza muuuucho respecto a las cantidades que come el niño, las curvas de peso, etc... Y el otro, es muy útil porqué da claves para aplicar la "técnica" del Baby-Led Weaning.
***
El llibre de Carlos González, el recomano perquè et tranquil·litza moooolt respecte a les quantitats que menja el nen, les corbes de pes, etc... I l'altre, és molt útil perquè et dóna claus per aplicar la "tècnica" del Baby-Led Weaning.



Os dejo un vídeo de Carlos González hablando de la alimentación complementaria libre de papillas, a nosotros nos ha ido bien... ahora mi hijo con un año, come casi de todo y sin triturar, así que yo os animo a probar! Nos leemos!!

***

Us deixo un vídeo de Carlos González parlant de l'alimentació complementària lliure de papilles, a nosaltres ens ha anat bé... ara el meu fill té gairebé un any, menja gairebé de tot i sense triturar, així que jo us animo a provar-ho! Ens llegim!!


aquí
Us recordo que podeu passar per la nostra botiga online de productes orgànics! Petit Tresor

1 comentario:

  1. Hola Anna! Em sembla molt interessant la teva experiència.. tot i que a mi encara em queden tres mesets per "enfrontar-m'hi" m'ho apunto per quan m'arribi...!! :)

    Felicitats pel blog!!!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...