domingo, 26 de agosto de 2012

Idea Estalvi : Suculentes // Idea Ahorro : Suculentas

 
Ja us he parlat en més d'una ocasió de les plantes suculentes, tant com a decoració per el vostre casament o bé com a detall per els vostres convidats... Doncs l'altre dia, vaig veure a el Corte Inglés que les venien per menys d'un euro la planteta... i vaig pensar, has de tornar a posar-ho al blog!
***
Ya os he hablado en más de una ocasión de las plantas suculentas, tanto cómo decoración para vuestra boda o bien cómo detalle para vuestros invitados... Pues el otro día, vi en el Corte Inglés que las vendían por menos de un euro la plantita... y pensé, tienes que volver a ponerlo en el blog!
 
Vist aquí
 
I he pensat que una bona forma d'estalviar seria unint el centre de taula i el detall per els convidats, és a dir fer un centre de taula amb plantetes independents que al final de la celebració els convidats es poguessin endur a casa!
***
Y he pensado que una buena forma de ahorrar sería uniendo el centro de mesa y los detalles para los invitados, es decir, hacer los centros de mesa con plantitas independientes que al final de la celebración los invitados se pudieran llevar a casa!
 
Vist aquí
 
M'agrada especialment la idea de la imatge de sota, en un test ceràmic per exemple hi podeu col·locar les plantetes, fent que quedin juntes i no es vegi que són independents, i alhora aprofitar per posar-hi el número de taula, perquè no quedi tot plegat massa poc lluït! També m'agrada la idea de col·locar altres elements decoratius al voltant... per donar una mica de color!
***
Me gusta especialmente la idea de la imagen de más abajo, en una maceta cerámica por ejemplo, podéis poner las plantitas, haciendo que queden juntas y no se vea que són independientes, y a la vez aprovechar para poner el número de mesa, así el conjunto no desluce! También me gusta la idea de colocar otros elementos decorativos alrededor... para dar un poco de color!
 
Vist aquí
 
Us agrada la idea d'ajuntar centres de taula i detalls per els convidats? Ens llegim!!
***
Os gusta la idea de juntar centros de mesa y detalles para los invitados? Nos leemos!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...