martes, 9 de octubre de 2012

Maria Fort Garcia

 
 


"Personalitzar un casament, una celebració, una festa... aquesta és la meva feina.
Escollir un tema, un color, una afició, una olor... i un munt d'etcèteres per extreure'n un fil conductor. Mimar cadascun dels detalls per tal de crear l'atmosfera perfecta.
 
Estimar el que fas, viure i emocionar-te amb els clients, veure que cada detall es va perfilant fins  aconseguir el resultat final. Un veritable plaer crear decoracions, ambients i emocions pels vostres millors records"
 
Amb aquestes paraules defineix la Maria Fort Garcia la feina que fa al capdavant de l'empresa que dirigeix, dedicada a la decoració personalitzada de casaments.
 
***
 
"Personalizar una boda, una celebración, una fiesta... éste es mi trabajo.
Escoger un tema, un color, una afición, un olor... y un montón de etcéteras para extraer un hilo conductor.
Mimar cada uno de los detalles para crear la atmosfera perfecta.
 
Querer lo que haces, vivir y emocionarte con los clientes, ver que cada detalle se va perfilando hasta conseguir el resultado final. Un verdadero placer crear decoraciones, ambientes y emociones para vuestros mejores recuerdos"
 
Con éstas palabras define Maria Fort Garcia el trabajo que realiza al frente de la empresa que dirige, dedicada a la decoración personalizada de bodas.
 
 
 
Sabeu que al blog m'agrada donar idees perquè el vostre casament sigui totalment personalitzat, però no sempre disposem del temps necessari per a preparar el nostre gran dia, en aquest cas, una empresa com la de la Maria, resulta una molt bona opció! Us heu fixat amb els potets de fruita com a sittings? Em sembla una idea genial, en podeu veure més a la seva web, aquí.
***
Sabéis que en el blog me gusta dar ideas para que vuestra boda sea totalmente personalizada, pero a veces no disponemos del tiempo necesario para preparar nuestro gran día, en ese caso, una empresa como la de Maria, resulta una muy buena opción! Os habéis fijado en los tarritos de fruta para hacer los sittings? Me parece una idea genial, podéis ver más en su web, aquí.
 
 
Les imatges que veieu en el post d'avui, me les ha cedit la Maria, i corresponen als casaments "per colors", un bon punt de partida per escollir la decoració del vostre! Per últim us deixo el casament lila, com no podia ser d'altra manera!
***
Las imágenes que veis hoy en el post de hoy, me las ha cedido Maria, y corresponden a las bodas "por colores", un buen punto de partida para escoger la decoración de la vuestra! Por último os dejo con la boda lila, como no podía ser de otra forma!
 
 
Si us voleu posar en contacte amb la Maria, ho podeu fer a maria@mariafort.com. Espero que us agradi tant la feina que fa com a mi, ens llegim!
***
Si os queréis poner en contacto con Maria, lo podéis hacer en maria@mariafort.com. Espero que os guste tanto su trabajo como a mí! Nos leemos!



2 comentarios:

  1. Acabo de descubrirte y me ha encantado tu blog, te invito a visitarme si te apetece, yo estaré encantada de recibirte.
    Un saludo.

    ResponderEliminar
  2. Has rebut un premi... Passa't pel meu blog... http://eltalleretdelamaite.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...