domingo, 20 de mayo de 2012

DIY : Ocellets de tela // DIY : Pajaritos de tela


Hola a tothom! Tinc una certa obsessió a "fabricar" ocellets de tela, des que vam decidir que fossin les nostres figuretes del pastís. Per l'ocasió del casament, els vam comprar, aquí, però són una monada... així que jo segueixo intentant fer-los!
***
Hola a todas! Tengo una cierta obsesión en "fabricar" pajaritos de tela, des de que decidimos que fueran las nuestras figuritas de la tarta. Para nuestra boda, los compramos, aquí, pero son una monada... así que yo sigo intentando hacerlos!


Doncs per fi he trobat un patró a seguir... aquí us el deixo, per si algú s'anima a intentar fer-los! Per les potetes he fet servir filferro moldejable, i a més hi he afegit un parell d'ales (enganxades amb cola calenta) i una floreta de tela...
***
Pues por fin he encontrado un patrón para seguir... aquí os lo dejo, por si alguien se anima a intentar hacerlos! Para las patitas utilicé alambre moldeable, y además he añadido una par de alas (pegadas con cola caliente) y una florecita de tela...

love-bird-pattern
Vist aquí
Aquí us deixo amb una altra imatge de la meva petita "creació"!
***
Aquí os dejo otra imagen de mi pequeña "creación"!


Espero que algú s'animi i no em deixi sola en la meva obsessió! Ens llegim!!
***
Espero que alguien se anime y no me deje sola en mi obsesión! Nos leemos!!

6 comentarios:

  1. M'encanta! De fet vaig veure la idea en el teu blog i ho volem fer pel nostre casament. L'has farcit de floca, oi?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ei! Hi he posat farciment de coixins, em penso q vols dir el mateix! Ja m,enviaràs una foto amb el resultat!!!

      Eliminar
  2. Ostres, què macos!
    Jo he estat fent flors de tela com a l'anterior entrada per uns collarets per a un comiat de soltera, i són molt fàcils de fer... Vaig a intentar-ho també amb els ocellets! ^^

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si jo des que he descobert les flors les estic fent molt! A veure què tal amb els ocellets, són una mica més complicats però queden taant monos!!

      Eliminar
  3. Qué monos! Me han encantado.
    pupe-jabones.blogspot.com

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...