viernes, 11 de mayo de 2012

Deco Casament Estiu // Deco Boda Verano


Ja és divendres... i fa caloreta, així que us porto unes quantes imatges d'un casament d'estiu, amb una decoració molt fàcil de "copiar" i molt de l'estil que "ens" agrada (a mi si, i a vosaltres espero que també...)
***
Ya es viernes... y hace calorcito, así que os traigo unas cuantas imágenes de una boda de verano, con una decoración muy fácil de "copiar" y muy de el estilo que "nos" gusta (a mí si, y a vosotras espero que también...)

Vist aquí

Es tracta d'un camí de taula d'arpillera, i ampolles de vidre decorades, amb blondes de pastissos i amb paper kraft i washi tape... també hi ha gerros blancs, que jo els he vist, almenys molt semblants, a IKEA...
***
Se trata de un camino de mesa de arpillera, y botellas de cristal decoradas con blondas para pasteles y papel kraft y washi tape... también hay jarrones blancos, que yo he visto, al menos muy parecidos, en IKEA...

Vist aquí

M'han agradat molt també les targetetes... amb la mini blonda! Igual que la forma de presentar els detallets per els convidats...
***
Me han gustado mucho las tarjetitas... con la mini blonda! Igual que la forma de presentar los detallitos para los invitados...

Vist aquí

Què me'n dieu? Fàcil i efectiu! Ens llegim!!
***
Qué me decís? Fácil y efectivo! Nos leemos!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...