domingo, 18 de marzo de 2012

Detalls Casament : Un toc de lila // Detalles Boda : Un toc de lila

A arrel de la publicació d'aquest blog, algunes lectores s'han posat en contacte amb mi per la creació dels seus detallets de casament, avui us vull ensenyar una selecció dels detalls "Un toc de lila", espero que us agradin!
***
A raíz de la publicación de éste blog, algunas lectoras se han puesto en contacto conmigo para la creación de sus detallitos de boda, hoy os quiero presentar una selección de los detalles "Un toc de lila", espero que os gusten!

Ja us he parlat en més d'una ocasió de la mel, és el detall que vaig fer per el meu casament i em segueix encantant com queda com a detallet, és un regalet ben dolç...!
***
Ya os he hablado en más de una ocasión de la miel, es el detalle que hice yo para mí boda y me sigue encantado cómo queda cómo detallito, es un regalito tan dulce...!

Un altre detallet que m'encanta són les sals de bany, que a més queden genials, concretament les de la imatge superior són d'espígol (quina sorpresa, eh? jeje), i contenen flors d'espígol seques, també les faig en una altra versió, la següent...
***
Otro detallito que me encanta son las sales de baño, que además quedan geniales, concretamente las de la imagen superior son de lavanda (qué sorpresa, verdad? jeje), y contienen flores de lavanda seca, también las hago en otra versión, la siguiente...


i aquí la parelleta junta! // y aquí la parejita junta!


I finalment, un detallet que m'ha encantat fer, per una lectora que es casa la setmana que ve, i que va sorgir d'un post (aquí), es tracta d'ampolletes d'oli verge extra!
***
Y finalmente, un detallito que me ha encantado hacer, para una lectora que se casa la semana que viene, y que surgió de un post (aquí), se trata de botellitas de aceite virgen extra!


Bé, i de moment fins aquí, fins que sorgeixin idees noves, que estaré encantada de intentar fer! Si voleu posar-vos en contacte amb mi ho podeu fer a untocdelila@gmail.com! Ens llegim!!
***
Bueno, y de momento hasta aquí, hasta que surjan nuevas ideas, que estaré encantada de intentar hacer! Si queréis poneros en contacto conmigo lo podéis hacer a untocdelila@gmail.com! Nos leemos!!

4 comentarios:

  1. Sí que queda maco, sí! Són detalls macos i útils, m'agrada!

    ResponderEliminar
  2. Bones!
    estem últimant els detalles, casualment regalem mel. El potet on l'hem posat es més petit que el teu i a la tapa posarem la tipica roba de quadrets vermells i blancs.
    El dubte ve a l'hora de posar la targeteta amb els noms. Ens pots ajudar, donar idees i plantilles? merci

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! Hi ha moltes plantilles de targetes a la xarxa, jo per els detallets tinc un troquel que les fa molt xules, si vols, escriu-me a untocdelila@gmail.com i et dic on el vaig comprar, i et passo alguna pdf amb targetes!

      Eliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...