lunes, 17 de octubre de 2011

Ocellets DIY

Ja us vaig ensenyar els ocellets que vam posar sobre el pastís el dia del casament aquí, doncs ara m'he animat a fer-los (o intentar-ho) a casa, després de veure aquesta pàgina.


Això és el que he fet servir...


és a dir :

- Tela, en aquest cas la que em va sobrar de fer els detallets del casament, que us vaig ensenyar aquí.
- Tisores, fil i agulla
- Fil ferro
- Farciment per a coixins (que no surt a la foto)
- Tenalles, per el fil ferro.

I així és com han quedat:


Aquest ha estat el primer intent...


Llavors m'he decidit a provar de fer una parelleta... i afegir-hi algun complement, com per exemple una corbata per a "ell" i unes puntetes i un llaç per "ella"...

I aquest és el resultat...!



Què us sembla? Tampoc està tant malament per a ser els primers, no?

Ens llegim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...