jueves, 27 de septiembre de 2012

Idees Low Cost : Centres de taula // Ideas Low Cost : Centros de mesa

 
 
Si voleu estalviar sense perdre l'estil el dia del vostre casament, us proposo uns quants centres de taula originals i low cost, a veure què us semblen!
***
Si queréis ahorrar sin perder el estilo el día de vuestra boda, os propongo unos cuántos centros de mesa originales y low cost, a ver qué os parecen!
 
Image 1
Vist aquí
 
La primera idea m'ha encantat per lo simple que és i per lo bé que queda... només un parell de gots de tubo amb sorreta o pedres, una planteta (ja coneixeu la meva debilitat per les suculentes) i una espelma en l'altre... fàcil, fàcil i baratet!!
***
La primera idea me ha encantado por lo simple que es y por lo bien que queda... sólo un par de vasos de tubo con arenita o piedras, una planta (ya conocéis mi debilidad por las suculentas) y una vela en el otro... fácil,fácil y baratito!!
 
Vist aquí
 
La idea de reciclar ampolles per els centres de taula també m'agrada molt, són uns bons gerros, i una manera original de presentar les flors del vostre gran dia, i a més potenciem el reciclatge...!
***
La idea de reciclar botellas para los centros de mesa también me gustan mucho, son unos buenos jarrones y una forma original de presentar las flores de vuestro gran día, y además potenciamos el reciclaje...!
 
Vist aquí
 
I una última proposta de centre de taula low cost, un gerros de vidre, amb sorra de platja i espelmetes d'aquestes primes, m'agrada bastant l'efecte que s'aconsegueix, què us sembla a vosaltres?
***
Y una última propuesta de centros de mesa low cost, unos jarrones de cristal con arena de playa y velitas de éstas delgaditas, me gusta bastante el efecto que se consigue, qué os parece a vosotras?
 
Vist aquí
 
Bé, què us semblen les idees d'avui? Alguna proposta? Ens llegim!!
***
Bueno, qué os parecen las ideas de hoy? Alguna propuesta? Nos leemos!!
 


2 comentarios:

  1. Genials!!! M'encanten, i el teu blog també!! Petons!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola!!veig k tens moltes bones idees i del no res crees cosetes molt maques.
    Jo et vull proposar un repte ;) més aviat necesito ajuda pq vaig escasa d'imaginació...
    Tinc una vaixella duralex ambar ( son aquelles antigues que tenien totes les cases) i volia reaprofitarla per fer centres de taula pel dia de la meva boda pero no se ben be com fer-ho.

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...