lunes, 10 de octubre de 2011

Kits de Casament

Nosaltres ens vam casar en un lloc fantàstic, una torre modernista de la qual ja parlaré algun dia, tot era perfecte... només hi veia una pega, no m'agradava el lavabo! És a dir, era un espai perfectament normal, però tots els altres ambients formaven part d'un conjunt... menys el lavabo!

La solució que vaig trobar és donar-li un toc personal en la línia de tota la resta posant-hi unes cistelletes de cortesia per els nostres convidats...


com aquesta vista aquí

Jo vaig fer servir unes cistelles comprades a Ikea, que no he tornat a trobar... però n'he vist unes altres que també podrien quedar molt bé...


aquestes són de TEXTURA, o aquestes de ZARA home...


A dins hi vaig col·locar uns sabonets (liles amb olor d'espígol) fets per mi, llimes per les ungles, compreses, tampax, tirites, xiclets, kleenex... en fi, tot el que em va semblar que podrien necessitar...

Nosaltres a més, vam posar també loció corporal i colònia, en aquestes botigues (ZARA,TEXTURA) podeu trobar cosmètica amb una presentació molt xula que pot quedar fantàsticament bé en el lavabo el dia del vostre casament...



l'ambientador és de ZARA i el sabó de mans en pastilla i en dosificador són de TEXTURA.

I SINÓ...

Una altra opció per tenir un detallet amb els vostres convidats, és regalar o posar a la seva disposició un kit d'emergència o de supervivència... és una opció a més, força divertida!


vist aquí


o aquests que són d'aquí

Ho podeu fer més pràctic o més divertit, però sempre quedareu bé, ja que qualsevol detall per els convidats sempre és benvingut!

Espero que us hagi ajudat aquest post! Ens llegim!




No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...