miércoles, 14 de marzo de 2012

Casament : Bosses paper kraft // Boda : Bolsas papel kraft


Avui us porto unes quantes imatges de bosses de paper kraft, molt útils per al vostre casament, per a posar detallets, en la taula dolça per als vostres convidats, amb un kit per la cerimònia (que és el que vaig fer jo...) o pel que sigui, perquè són ideals!
***
Hoy os traigo unas cuántas imágenes de bolsas de papel kraft, muy útiles para vuestra boda, para poner detallitos, en la mesa dulce para vuestros invitados, con un kit para la ceremonia (que es lo que hice yo...) o para lo que sea, porque son ideales!

Vist aquí

Les bosses de paper kraft són baratetes, quan jo les vaig comprar les venien a pes! i són 100% personalitzables, podeu "complicar" el disseny tant com vulgueu, però les opcions més simples també queden fantàstiques...
***
Las bolsas de papel kraft son baratitas, cuando yo las compré las vendían a peso! I son 100% personalizables, podéis "complicar" el diseño tanto cómo queráis, pero las opciones más simples también quedan fantásticas...

Vist aquí

Les de la imatge superior, es poden fer fàcilment amb uns trossets de washi tape i cordill de bakers twine, dues de les coses que m'han arribat avui via correu!jeje
***
Las de la imagen superior, se pueden hacer fácilmente con unos trocitos de washi tape y cordón tipo bakers twine, dos de las cosas que me han llegado hoy por correo!jeje

Vist aquí

La opció més fàcil per a personalitzar les bosses de kraft, és imprimint-les, si podeu a casa, i sinó les encarregueu estampades, en el cas del meu casament, les vam imprimir seguint el disseny de la invitació (ho podeu veure aquí, i aquí les invitacions)
***
La opción más fácil para personalizar las bolsas de kraft, es imprimiéndolas, si podéis en casa, y sinó las encargáis estampadas, en el caso de mí boda, las imprimimos siguiendo el diseño de la invitación ( lo podéis ver aquí, y aquí las invitaciones)

Vist aquí

Ja us he convençut? Una última opció en color blanc i uns cors fantàstics...
***
Ya os he convencido? Otra opción en color blanco y unos corazones fantásticos...

Vist aquí

Fins aquí el post d'avui, espero que us hagi agradat! Ens llegim!
***
Hasta aquí el post de hoy, espero que os haya gustado! Nos leemos!


4 comentarios:

  1. Me gustan todas pero las blancas con el corazón (no podía ser de otra manera jaja) es mi preferida! Voy a echarle un vistazo a tu blog que tiene muy buena pinta! Besitos!

    ResponderEliminar
  2. Què xulada!!!
    Una amiga meva es casa, li vull pasar el teu blog perque estic segura que trobarà moltes i bones idees...

    ResponderEliminar
  3. Gracias chicas! Bronte, gràcies per recomanar el meu blog!!

    ResponderEliminar
  4. Que bolsas preciosas,es una idea genial y baratas,me encanto, gracias por compartir la información.

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...