sábado, 31 de diciembre de 2011

Adéu 2011 // Adiós 2011


Bé, avui acaba l'any i suposo que és un bon moment de fer balanç, ha estat un bon any, esperem que el que ara comença sigui almenys igual de bo!

I per acabar 2011, una taula per la festa d'aquesta nit que m'ha encantat!
***
Bueno, hoy acaba un año y supongo que es un buen momento para hacer balance, ha sido un buen año, esperemos que el que ahora empieza sea por lo menos igual de bueno!

Y para terminar 2011, una mesa para la fiesta de ésta noche que me ha encantado!

Vist aquí
M'agrada el color, m'agrada que les cadires siguin diferents, m'agraden els posa-espelmes... m'agrada el rellotge, m'agrada...tot!
***
Me gusta el color, me gusta que las sillas sean distintas, me gustan los posa velas, me gusta el reloj, me gusta... todo!


Una altra idea DIY per aquesta nit és un "2012" ben brillant, podeu trobar el tutorial aquí, de la pàgina de Ruffled... si us animeu, encara hi esteu a temps!
***
Otra idea DIY para ésta noche es un "2012" muy brillante, podéis encontrar el tutorial aquí, de la página de Ruffled... si os animáis, aún estáis a tiempo!

I ja només em queda desitjar-vos un FELIÇ 2012!!
***
Y ya sólo me queda desearos un FELIZ 2012!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...