jueves, 8 de diciembre de 2011

Chie Mihara Bridal


Ja us vaig parlar de la meva fascinació per la marca Chie Mihara... jo vaig portar unes sabates de la seva colecció Bridal el dia del meu casament, i vaig quedar encantada! Si us agraden les sabates còmodes i originals... tingueu-les molt en compte!


Dono fe que són còmodes i a més la majoria tenen plataforma amagada, és a dir que podeu guanyar força centímetres (jo els necessito,jeje) i no passar-ho excessivament malament...


No les trobeu fantàstiques? Bé, jo crec que o les odieu o us encanten, no hi ha terme mig...


També hi ha més d'una mida de taló...


i aquí el model IRENE, les meves...!


Les podeu veure totes i moltes més a la seva web aquí..., a més també podreu accedir a la seva botiga online!

Ens llegim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...