miércoles, 23 de octubre de 2013

Nova Vida // Nueva Vida


 
Feia molt de temps que no publicava cap entrada al blog, des d'aquí vull demanar disculpes a les persones que habitualment passaven per aquí... però la meva vida ha canviat radicalment aquests últims mesos, i és que acabo de ser mare! El dia 09/09/2013 va néixer el meu fill, fent-me la
persona més feliç de la terra...!
***
Hacía mucho tiempo que no publicaba ninguna entrada en el blog, des de aquí quiero pedir disculpas a las personas que habitualmente pasaban por aquí... pero mi vida ha cambiado radicalmente éstos últimos meses, y es que acabo de ser mamá! El día 09/09/2013 nació mi hijo, haciéndome la persona más feliz sobre la tierra...!
 
 
Intentaré recuperar l'activitat del blog, mentre la nova vida m'ho permeti, tot i que suposo que la dinàmica canviarà una mica, ja que amb el món de la maternitat s'ha obert un camp molt ampli... ;)
Si ho voleu, ens llegim!!!
***
Intentaré recuperar la actividad del blog, siempre que la nueva vida me lo permita, aunque supongo que la dinámica cambiará un poco, ya que con la maternidad se ha abierto un campo muy amplio... ;)
Así que si queréis, nos leemos!!!
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...