lunes, 16 de abril de 2012

Casament : Gàbies decoratives // Boda : Jaulas decorativas


La idea de utilitzar gàbies antigues (o no) per a decorar, ja us la vaig plantejar fa uns dies amb el post "Inspiració a Cantàbria" (aquí), però avui us vull ensenyar unes quantes imatges més per acabar-vos de convèncer...! :p
***
La idea de utilizar jaulas antiguas (o no) para decorar ya os la planteé hace unos días con el post "Inspiración en Cantabria" (aquí), pero hoy os quiero enseñar unas cuantas imágenes más para acabar de convenceros...! :p

Vist aquí

Les gàbies antigues són genials, de fusta... poden quedar estupendament per decorar un racó de casa vostra o la vostra celebració de casament!
***
Las jaulas antiguas son geniales, de madera... pueden quedar estupendamente para decorar un rincón de vuestra casa o vuestra celebración de boda! 

Vist aquí

Com a decoració de taula també queda fantàstic... vintage, romàntic... m'encanta!
***
Cómo decoración de mesa también queda fantástico... vintage, romántico... me encanta!

Vist aquí

Com a decoració "penjant" també m'agrada molt... com la següent imatge...
***
Cómo decoración "colgante" también me gusta mucho... cómo en la siguiente imagen...

Vist aquí

O com la que us deixo a continuació que m'encanta!
***
O cómo la que os dejo a continuación que me encanta!

Vist aquí

Us agrada la idea? Algú s'anima?? Ens llegim i feliç setmana!
***
Os gusta la idea? Alguien se anima?? Nos leemos y feliz semana!


1 comentario:

  1. A mi ya me tenías convencida desde la primera vez, ajjaja, como me gustan las jaulas, sisisisisi, me gustan para una boda, para casa, colgadas o no...chulísimas!!!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...