viernes, 27 de abril de 2012

Flors : Liles // Flores : Lilas


És època de liles... i com no podria ser d'altre manera, m'encanten!!! La flor en si mateixa és preciosa, i l'olor que fan... mmm, així que avui n'hi he agafat una mica del jardí de la meva mare, i ara tinc el pis perfumadíssim...!
***
Es época de lilas... y como no podría ser de otra forma, me encantan!!!! La flor en sí misma es preciosa, y huelen... mmm, así que hoy he cogido unas pocas del jardín de mí madre, y ahora tengo el piso perfumadísimo...!


L'he posat en un pot de vidre (de mel) una mica decorat amb washi tape, i llestos! No calen més decoracions, les flors ja tenen prou "presència"...
***
Lo he puesto en un tarro de cristal (de miel) un poco decorado con washi tape, y listos! No necesita más decoraciones, las flores ya tienen bastante "presencia"...

Vist aquí

No us encanta un bouquet de liles? N'hi ha en diversos tons, jo les he vist en blanc i lila, i la combinació queda fantàstica per un bouquet diferent i rústic, no us sembla?
***
No os encanta un bouquet de lilas? Las hay en distintos tonos, yo las he visto en blanco y lila, y la combinación queda fantástica para un bouquet diferente y rústico, no os parece?

Vist aquí

I la idea de fer servir les liles per els centres de taula també em sembla genial...
***
Y la idea de utilizar las lilas para los centros de mesa, también me parece genial...

Vist aquí
Vist aquí

Què me'n dieu? Us agraden les liles a vosaltres? Aprofiteu que ara n'hi ha per tot arreu! Ens llegim!!
***
Qué me decís? Os gustan las lilas a vosotras? Aprovechad que ahora están por todas partes! Nos leemos!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...