martes, 24 de enero de 2012

Casament : Bouquets Rústics // Boda : Bouquets Rústicos

Avui us porto flors, rams, concretament, amb un toc rústic o silvestre, que a mi personalment, m'agrada molt!
***
Hoy os traigo flores, ramos, concretamente, con un toque rústico o silvestre, que a mí personalmente, me gusta mucho!

Vist aquí
Us recomano que quan comenceu a pensar en les flors del vostre casament, primer heu de tenir clar de quin estil es el vostre casament, i després buscar i rebuscar a google (o en blogs com aquest!) imatges per portar a la vostra florista, segur que allà us suggereixen unes altres flors o el que sigui, però veuran l'estil, i serà molt més fàcil que entengui el que voleu!
***
Os recomiendo que cuando empecéis a pensar en las flores de vuestra boda, primero tenéis que tener claro de que estilo és vuestra boda, y después buscar y rebuscar en google (o en blogs cómo éste!) imágenes para llevar a vuestro florista, seguro que allí os sugieren otras flores o lo que sea, pero verán el estilo, y será mucho más fácil que entienda lo que queráis!

Vist aquí
Les flors silvestres acostumen a ser més econòmiques que altres flors, com les roses, les peònies o les hortènsies, tot i que sempre dependrà de el que costi trobar-les en la zona on estigueu!
***
Las flores silvestres acostumbran a resultar más económicas que otras flores, cómo las rosas, las peonias o las hortensias, aunque siempre dependerá de lo que cueste encontrarlas en la zona dónde estéis!

Vist aquí
Jo penso que aquest tipus de bouquets, de tipus rústic, queden súper bé en casaments a l'aire lliure...
***
Yo pienso que éste tipo de bouquets, de tipo rústico, quedan súper bien en bodas en el aire libre...

Vist aquí
Una altra opció que a mi m'encanta, és barrejar l'estil més clàssic, com poden ser les roses o les peònies, amb alguna flor silvestre, el resultat pot quedar... així de bé!
***
Otra opción que a mí me encanta, es mezclar el estilo más clásico, cómo pueden ser las rosas o las peonias, con alguna flor silvestre, el resultado puede quedar... así de bien!

Vist aquí
Bé, espero que alguna d'aquestes imatges us serveixi d'inspiració si esteu pensant en el vostre ram! Ens llegim!
***
Bueno, espero que alguna de éstas imágenes os sirva de inspiración si estáis pensando en vuestro ramo! Nos leemos!



5 comentarios:

  1. ¡qué preciosidades! Me dan ganas de volver a casarme!!! Besossss

    ResponderEliminar
  2. ¡Qué ramos más bonitos! xx
    Seguimos tu blog para echarle un ojo a tu día a día. xx

    http://www.gogogirls.bigcartel.com

    ResponderEliminar
  3. Hola, soy Silvia, me encanta tu blog, que acabo de descubrir, así que ya cuentass conmigo como seguidora.Te dejo mi dirección por si me quieres conocer.
    Bss desde Salamanca.
    http://elblogdesilviahm.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. Gracias por comentar chicas! No sabéis cuánto me alegra!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...