viernes, 22 de junio de 2012

2 recomanacions // 2 recomendaciones


Mai us he parlat de llibres, tot i que sóc una lectora empedernida, perquè el  blog no va de literatura, i perquè segurament la gent que passa per aquí no busca això, però no puc deixar de recomanar-vos un llibre que em va deixar un gran amic, La Historia del Amor, de Nicole Krauss...
***
Nunca os he hablado de libros, aunque sou una lectora empedernida, porqué el blog no va de literatura, y porqué seguramente la gente que pasa por aquí no busca esto, pero no puedo dejar de recomendaros un libro que me dejó un gran amigo, La Historia del Amor, de Nicole Krauss...
 

No us penseu que és un llibre romàntic ni una història "pastelosa", a mi m'ha encantat, és una gran història...  aquí podeu trobar una petita sinopsi...
***
No os penséis que es un libro romántico ni una historia "pastelosa", a mí me ha encantado, es una historia... aquí podéis encontrar una pequeña sinopsis...


I ara us volia fer una altra recomanació, ahir en el blog Muy Molón es van fer ressò d'una campanya de la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia, val la pena que us passeu pel post aquí, i que si podeu hi participeu, segurament ja ho heu vist, però per si un cas, jo poso el meu humil granet de sorra....
***
Y ahora os quería hacer otra recomendación, ayer en el blog de Muy Molón se hicieron eco de una campaña de la Fundación Josep Carreras contra la leucemia, vale la pena que os paséis por el post aquí, y que si podéis participéis, seguramente ya lo habréis visto, pero por si acaso, yo pongo mi humilde granito de arena...
SMS solidario castellano

Jo ja he enviat el meu missatge, només és 1.2€, així que animeu-vos, que és per una bona causa...! Ens llegim!!
***
Yo ya he mandado mí mensaje, sólo es 1.2€, así que animaros, que es por una buena causa...! Nos leemos!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...