miércoles, 20 de junio de 2012

Decoració Natural // Decoración Natural



Hola a tothom, ahir no vaig publicar res, em vaig prendre un petit descans per celebrar el meu 28è aniversari!! Però avui tornem a la càrrega, i ho fem amb unes imatges d'un casament amb una decoració molt relacionada amb la naturalesa, a mi m'ha encantat!!
***
Hola a todas, ayer no publiqué nada, me tomé un pequeño descanso para celebrar mi 28 cumpleaños!! Pero hoy volvemos a la carga, y lo hacemos con unas imágenes de una boda con una decoración muy relacionada con la naturaleza, a mí me ha encantado!!

Vist aquí

Vist aquí

La idea de decorar les cortines amb flors naturals em sembla genial, igual que utilitzar-les per la decoració d'un pastís...
***
La idea de decorar las cortinas con flores naturales me parece genial, igual que utilizarlas para la decoración de un pastel...

Vist aquí

La taula decorada amb tot el color verd de les flors i plantes, m'agrada MOLT, li dóna a la decoració un aire fresc i primaveral fantàstic!
***
La mesa decorada con todo el color verde de las flores y plantas, me gusta MUCHO, le da a la decoración un aire fresco y primaveral estupendo!

Vist aquí

La decoració simple i minimalista de la cerimònia amb plantes verdes... pot ser més romàntic i ideal? I què m'en dieu d'aquesta idea DIY...?
***
La decoración simple y minimalista de la ceremonia con plantas verdes... puede ser más romántica e ideal? Y qué me decís de ésta idea DIY...?

Vist aquí

Què us sembla la decoració d'aquest casament? Ens llegim!!
***
Qué os parece la decoración de ésta boda? Nos leemos!!

1 comentario:

  1. Per molts i molts anys! Alguna sorpreseta pels teus 28 anys? :)
    M'encanta els pots de les espelmes, tot i que em dol una mica haver de trencar pàgines de llibres amb el que els cuido jo sempre!
    Petons!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...