viernes, 15 de noviembre de 2013

Cupcakes amb Frosting de Nutella // Cupcakes con Frosting de Nutella

 
Hola!! Divinity fa molt mal a la meva vida, i des que fan el programa "Guerra de Cupcakes" que m'ha entrat el cuquet de la reposteria (sempre m'ha agradat) i especialment per els cupcakes. Així que buscant per internet vaig trobar la recepta dels Yellow Cupcakes amb Frosting de Nutella. La paraula Nutella va ser suficient per animar-me a provar la recepta! :p
***
¡¡Hola!! Divinity está haciendo mucho daño en mi vida, y des de que dan el programa "Guerra de Cupcakes" que me ha entrado el gusanillo de la repostería (siempre me ha gustado) y especialmente para los cupcakes. Así que buscando por internet encontré la receta de los Yellow Cupcakes con Frosting de Nutella. La palabra Nutella fue suficiente para animarme a probar la receta! :p
 
 
 
La recepta la trobareu aquí, la veritat és que és molt ràpida de fer...
***
La receta la encontraréis aquí, la verdad es que es muy rápida de hacer...
 
 
 
Així és com han quedat els meus cupcakes, punxeu l'enllaç de la recepta i veureu com queden els més "professionals", però com a primera aproximació estic bastant contenta! Ens llegim!!
***
Así es como han quedado mis cupcakes, pinchad en el enlace de la receta y veréis como quedan los que son más "profesionales", pero como primera aproximación, estoy bastante contenta! Nos leemos!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...