miércoles, 6 de noviembre de 2013

Nadó : Habitació Ikea Part II // Bebé : Habitación Ikea Parte II

 
Fa uns dies us ensenyava una part de l'habitació que vam preparar per el meu nadó, aquí, i avui us ensenyo uns detallets que faltaven...
***
Hace unos días os enseñaba una parte de la habitación que preparamos para mí bebé, aquí, y hoy os traigo unos detallitos que faltaban...
 
 
Veieu que el coixí i els quadres són iguals? Doncs això és així perquè ho vaig fer jo! Si trobeu una tela que us agrada, és fàcil aconseguir un raconet especial i ben conjuntat!
***
¿Veis que el cojín y los cuadros son iguales? ¡Pues esto es así porque los hice yo! Si encontráis una tela que os guste, es fácil conseguir un rincón especial y bien conjuntado!
 
 
Per fer la funda coixí vaig seguir les instruccions del tutorial d'aquest blog, el coixí el vaig comprar a Ikea. Us recomano que ho intenteu, és molt fàcil!!
***
Para hacer la funda del cojín, seguí las instrucciones del tutorial de éste blog, el cojín lo compré en Ikea. Os recomiendo que lo intentéis, porqué es muy fácil!!
 
 
 
Amb la mateixa tela, vaig fer aquests quadres, té més gràcia si la tela té alguna variació, els marcs també són de Ikea. Us agrada la idea? Fàcil, veritat? Ens llegim!!
***
Con la misma tela, hice éstos cuadros, tiene más gracia si la tela tiene alguna variación, los marcos también son de Ikea. ¿Os gusta la idea? ¡¡Nos leemos!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...