jueves, 14 de noviembre de 2013

Roba Nadó : Kool Bee // Ropa Bebé : Kool Bee

 
Hola! Avui us vull parlar d'una botiga de roba infantil online, que té una peculiaritat que la fa molt interessant, i és que es tracta de roba ecològica, lliure de productes químics nocius i produïda respectant el medi ambient i els treballadors que la produeixen, però si amb això no fós suficient... és xulíssima! La botiga és Kool Bee.
***
Hola! Hoy os quiero hablar de una tienda de ropa infantil online, que tiene una peculiaridad que la hace muy interesante, y es que se trata de ropa ecológica, libre de productos químicos nocivos y producida respetando el medio ambiente y los trabajadores que la producen, pero si con esto no fuera suficiente... es chulísima! La tienda es Kool Bee.
 
Vist aquí
 
 
Personalment m'encanten els dissenys moderns per el meu petit, i a Kool Bee hi ha uns dissenys mooolt xulos, mireu sinó la samarreta de les ulleres!! A la botiga hi trobareu de roba de nadó fins i per a nens de fins a 6 anys.
***
Personalmente me encantan los diseños modernos para mi pequeño, y en Kool Bee hay unos diseños chulísimos, mirad sino la camiseta con las gafas!! En la tienda encontraréis ropa de bebé y para niños de hasta 6 años.
 
Vist aquí
 
La samarreta que veieu a la imatge em té enamorada... igual que el mono que veieu a continuació.
***
La camiseta que veis en la imagen superior me tiene enamorada... igual que el mono que veis a continuación.
 
 
Vist aquí
 
Com que a casa tinc un homenet no miro gaire roba de nena, però a Kool Bee he vist el següent vestit, que és moníssim i reversible! M'ha enamorat!
***
Cómo en casa tengo un hombrecito no miro mucha ropa de niña, pero en Kool Bee he visto el siguiente vestido, que es monísimo y reversible! Me ha enamorado!
 
Vist aquí
 
En fi, que per les que busqueu robeta especial per els vostres petits, no deixeu de passar per la botiga online Kool Bee, això si... és difícil entrar-hi i no caure en la temptació, qui avisa no és traïdor! ;)
***
En fin, que para las que buscáis ropita especial para vuestros pequeños, no dejéis de pasar por la tienda online Kool Bee, eso sí... es difícil entrar sin caer en la tentación, quien avisa no es traidor! ;)
 
Vist aquí
 
Bon dijous i ens llegim!! // Feliz jueves y nos leemos!!
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...