jueves, 19 de abril de 2012

Llimonada // Limonada


Avui us porto unes idees que us faran venir ganes d'estiu i de calor, que són dues de les coses que jo associo a la llimonada! Penseu en lo fantàstic que pot ser oferir als vostres convidats una mica de llimonada durant la celebració del vostre casament, especialment si és al migdia i fa calor!
***
Hoy os traigo unas ideas que os darán ganas de verano y de calor, que son de las dos cosas que yo asocio a la limonada! Pensad en lo fantástico que puede ser ofrecer a vuestros invitados un poco de limonada durante la celebración de vuestra boda, especialmente si es mediodía y hace calor!

Vist aquí

Us agrada la idea? Si voleu fer per al vostre casament uns potets de llimonada com els de l'imatge superior, podeu comprar palletes com aquestes aquí, igual que el Baker Twine (el fil)...
***
Os gusta la idea? Si queréis hacer para vuestra boda unos tarritos con limonada cómo los de la imagen superior, podéis comprar las pajitas aquí, igual que el Baker Twine (hilo)...

Vist aquí

M'encanta el dispensador de llimonada de la foto superior, si sabeu on en puc trobar un d'igual digueu-m'ho!!!
***
Me encanta el dispensador de limonada de la foto superior, si sabéis dónde puedo conseguir uno igual, por favor, decídmelo!!!

Vist aquí

Si busqueu una recepta per fer llimonada, i no us val la típica d'esprémer les llimones... mireu aquí, que proposen una alternativa més ràpida!
***
Si buscáis una receta para hacer limonada, y no os vale la típica de exprimir los limones... mirad aquí, que proponen una alternativa más rápida!

Vist aquí

I què me'n dieu de la llimonada rosa? No és genial? La recepta és la mateixa, només cal que hi afegiu una mica de grosella al final, fins a obtenir el to que vulgueu!
***
Y qué me decís de la limonada rosa? No es genial? La receta es la misma, sólo hace falta que añadís un poco de granadina al final, hasta obtener el tono que queráis!

Vist aquí

I fins aquí la llimonada per avui! Espero que us agradi la idea... ens llegim!
***
Y hasta aquí la limonada por hoy! Espero que os guste la idea... nos leemos!


8 comentarios:

  1. ¡Me ha encantado tu post de hoy! Te he buscado los dispensadores, y creo que he encontrado algo parecido, te dejo el link... http://www.etsy.com/search/handmade?ref=auto1&q=drink+dispenser&order=most_relevant&ship_to=ZZ&view_type=gallery

    Un besitooo, espero que te sirva!!!

    ResponderEliminar
  2. Si es que tenim els mateix gustos, ho saps? xD De fet, vaig fer una entrada amb un dispensador de begudes de Pottery Barn:
    http://elanillodenun.blogspot.com.es/2011/11/objeto-de-deseo-dispensador-de-bebidas.html

    ResponderEliminar
  3. Bronte, ho vaig veure després! No deus pas saber on en puc aconseguir un per Bcn?

    ResponderEliminar
  4. Gracias por enlazar a mi tienda, todo un detalle!!! Yo también estoy loca por un dispensador de limonada pero no hay manera!!!

    ResponderEliminar
  5. Tot boníssim i maquíssim!! quina set que em dona veure la llimonada...
    Ptó
    Andrea

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, amb la calor que fa ara mateix... acabaria amb les existències!!!

      Eliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...