lunes, 16 de enero de 2012

Casament : Programes // Boda : Programas


Avui una idea DIY per a fer els programes del vostre casament, si en feu, a mi m'ha encantat, perquè té arpillera, que ja sabeu com m'agrada... i perquè queden la mar d'estilosos!
***
Hoy una idea DIY para hacer los programas de vuestra boda, si los hacéis, a mí me ha encantado, porque está hecha de arpillera, que ya sabéis cómo me gusta... y porque quedan la mar de estilosos!

Vist aquí

En l'enllaç, aquí, trobareu l'explicació de com fer els programes,en anglès... bàsicament amb cartulina i arpillera, imprimiu les pàgines amb el programa, i ho cosiu a màquina tot junt!
***
En el enlace, aquí, encontraréis la explicación de cómo hacer los programas, en inglés... básicamente con cartulina y arpillera, imprimid las páginas del programa y lo coséis a máquina todo junto!

Vist aquí

En el tutorial utilitzen cartulina decorada, però jo crec que podeu fer servir una plantilla vintage (freebies) i imprimir-la en una cartulina, com per exemple aquestes que hi ha aquí...
***
En el tutorial utilizan cartulina decorada, pero yo creo que podéis utilizar una plantilla vintage (freebies) e imprimirla en una cartulina, como por ejemplo éstas que hay aquí...

Vist aquí

Per descarregar-les punxeu aquí, i si en voleu de més tipus mireu el blog, aquí, n'hi trobareu molts,  tots amb estil vintage...
***
Para descargarlas pinchad aquí, y si queréis de más tipos mirad el blog, aquí, encontraréis muchos, todos de estilo vintage...

Vist aquí

Si no voleu fer programa del casament, també és una bona idea per presentar dibuixos per colorejar per els nens del casament, en la meva ho vam fer i va ser un èxit, i els papes encantats de tenir-los tant entretinguts!
***
Si no queréis hacer programas de boda, también es una buena idea para presentar dibujos para colorear para los niños de la boda, en la mía lo hicimos y fue un éxito, y los papás encantados de tenerlos entretenidos!

Ens llegim! // Nos leemos!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...