domingo, 15 de enero de 2012

Casament : Detall low cost // Boda : Detalle low cost


Esteu buscant un detall per els vostres convidats i no voleu arruïnar-vos en l'intent? Doncs la proposta d'avui és ideal per vosaltres! Es tracta de fer a casa unes galetes amb trossets de xocolata, les típiques cookies, i utilitzar una presentació low cost... a veure què us sembla!
***
Estáis buscando un detalle para vuestros invitados y no queréis arruinaros en el intento? Pues la propuesta de hoy es ideal para vosotros! Se trata de hacer en casa unas galletas con trocitos de chocolate, las típicas cookies, y utilizar una presentación low cost... a ver qué os parece!

Vist aquí

A mi la idea m'ha encantat, i fent una ullada a la recepta, que podeu consultar en l'enllaç de la imatge, o aquí, no sembla molt difícil de fer a casa (jo prometo intentar-ho...!)
***
A mí, la idea me ha encantado, y haciendo una ojeada a la receta, que podéis consultar en el enlace de la imagen, o aquí, no parece muy difícil de hacer en casa (yo prometo intentarlo...!)

Vist aquí

Per presentar-les n'hi ha prou amb unes fundes de CD, i una etiqueta que podeu fer vosaltres mateixos, en l'enllaç hi ha una plantilla en anglès, però la podeu fer servir de mostra per crear el vostre propi disseny!
***
Para presentarlas es suficiente con unas fundas de CD, y una etiqueta que podéis hacer vosotros mismos, en el enlace hay una plantilla en inglés, pero la podéis utilizar para crear vuestro propio diseño!

Vist aquí

Espero que us hagi agradat aquesta proposta, efectiva i low cost! Ens llegim!
***
Espero que os haya gustado ésta propuesta, efectiva y low cost! Nos leemos!


1 comentario:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...