jueves, 12 de enero de 2012

Casament : El vestit // Boda : El vestido


Avui us vull ensenyar un vestit que m'encanta, de la mateixa dissenyadora que el meu, Maria Lluïsa Rabell, que potser ara m'atreviria a portar...
***
Hoy os quiero enseñar un vestido que me encanta, de la misma diseñadora que el mío, Maria Lluïsa Rabell, que quizás ahora me atrevería a llevar...

Vist aquí

Potser per el meu pròxim casament...!jeje. Bé, a la meva millor amiga li encanta, així que potser li trobem una altra sortida...
***
Quizás en mi próxima boda...!jeje. Bueno, a mi mejor amiga le encanta también, así que a lo mejor le encontramos otra salida...

Vist aquí

Si us agraden els vestits de núvia diferents, molt treballats, fets a mà i... preciosos, us recomano que passeu per el seu taller, hi ha mil combinacions de faldilles i tops, de manera que el vostre vestit serà únic!
***
Si os gustan los vestidos de novia diferentes, muy trabajados, hechos a mano y... preciosos, os recomiendo que paséis por su taller, hay mil combinaciones de faldas y tops, de forma que vuestro vestido será único!

Vist aquí

Podeu trobar direccions de botiga, i moltes més imatges a la seva web aquí, i recordeu anar vestida de Maria Lluïsa Rabell és fantàstic, ara no apte per a tots els gustos, s'allunya una mica del vestit "típic"... però si us agrada, us encantarà, no hi ha terme mig!
***
Podéis encontrar direcciones de tiendas, y muchas más imágenes aquí, y recordad, ir vestida de Maria Lluïsa Rabell es fantástico, pero no apto para todos los gustos, se aleja un poco del vestido "típico"... pero si os gusta, os encantará, no hay término medio!

Vist aquí

Bé, ja em direu què us semblen... Ens llegim!
***
Bueno, ya me diréis qué os parecen... Nos leemos!

1 comentario:

  1. El primero es una maravilla !! bueno y los otros también eh??
    bss Cristina Huarte

    http://muebleando.blogspot.com/

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...