martes, 17 de enero de 2012

Casament : Inspiració Números de Taula // Boda : Inspiración Números de Mesa

Avui us porto unes quantes bones idees que us poden servir de inspiració si encara no heu decidit com fareu els números de taula del vostre casament...
***
Hoy os traigo unas cuantas buenas ideas que os pueden servir de inspiración si aún no
 habéis decidido cómo haréis los números de las mesas de vuestra boda...

Vist aquí

M'ha agradat MOLT com queden els centres de taula amb fulles d'olivera i el número sobre fusta, un toc rústic i chic... fantàstic!
***
Me ha gustado MUCHO cómo quedan los centros de mesa con hojas de olivo y el número sobre madera, un toque rústico y chic... fantástico!

Vist aquí
També m'agrada molt posar els números de la taula amb peces de l'scrabble, sobretot si aconseguiu una decoració final tant estupenda com la de la imatge de sobre...! Aquesta decoració inclou llibres, igual que la idea per els següents números de taula...
***
También me gusta mucho los números de mesa con piezas de scrabble, sobretodo si conseguís una decoración final tan estupenda cómo la de la imagen de encima...! Ésta decoración incluye libros, igual que la idea para los siguientes números de mesa...

Vist aquí
L'efecte m'encanta... tot i que no sóc massa partidària de espatllar els llibres... encara que sigui per una bona causa com aquesta!
***
El efecto me encanta... aunque no soy muy partidaria de estropear los libros... ni que sea para una buena causa cómo ésta!

Vist aquí
La idea del totxo pot quedar bé en casaments rústics, descarteu la idea per un casament amb tuls i glamurós...! Si la vostra celebració és al jardí i busqueu una idea divertida i original... feu els números amb banderoles, queda la mar de bé!
***
La idea del ladrillo puede quedar bien en bodas rústicas, descartad la idea para una boda con tules y glamuroso...! Si vuestra celebración es en el jardín y buscáis una idea divertida y original... podéis hacer los números con banderolas, queda la mar de bien!

Vist aquí
I finalment... números de taula fets amb botons, mireu lo bé que queden...!
***
Y finalmente... números de mesa hechos con botones, mirad lo bien que quedan...!

Vist aquí

Espero us hagin agradat les idees d'avui, ens llegim!
***
Espero que os hayan gustado las ideas de hoy, nos leemos!

3 comentarios:

  1. Molt original! Saps que ara mateix no recordo com estaven numerades les meves taules? sé que li vaig posar nom de ciutats, però no sé si ho tenien a la taula o no... I això que no fa un any que em vaig casar! Quin desastre...! xD

    ResponderEliminar
  2. Doncs jo tampoc se com eren els meus... jo no vaig fer res d'especial, així que va decidir el restaurant... em deu haver quedat un trauma!jeje

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...