miércoles, 4 de enero de 2012

Nadal : Arpillera // Navidad : Arpillera


Ja comença a acabar-se tot això de les festes i de la seva decoració, però no em puc estar de ensenyar-vos un teixit que m'encanta en totes les seves versions per a aquestes festes : l'arpillera.
***
Ya se están acabando las fiestas navideñas y su decoración, pero no puedo dejar de enseñaros un tejido que me encanta en todas sus versiones para éstas fiestas : la arpillera.

Vist aquí

El llaç queda fantàstic, no us sembla? Jo crec que els reis portaran un regal molt semblant a algú...jeje.
***
El lazo queda fantástico, no os parece? Yo creo que los reyes van a traer a alguien un regalo muy parecido a éste...jeje.

Vist aquí

L'arpillera és una forma diferent de decorar els regals... i és molt econòmica!
***
La arpillera es una forma diferente de decorar los regalos... y es muy económica!

Vist aquí

Però no només m'agrada per decorar els regals sinó també com a part decoració de casa, què us sembla aquest arbre de Nadal?
***
Pero no sólo me gusta para decorar los regalos, sino también cómo parte de la decoración de casa, qué os parece éste árbol de Navidad?

Vist aquí

I els següents mitjons... // Y los calcetines siguientes...

Vist aquí

I aquest és el meu... // Y éste es el mío...


Bé, què us sembla l'arpillera per la vostra decoració nadalenca? Ens llegim!
***
Bueno, qué os parece la arpillera para vuestra decoración navideña? Nos leemos!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...