lunes, 23 de enero de 2012

Casament : Espígol // Boda : Lavanda


Entre les meves debilitats hi ha l'espígol, m'agrada l'olor, m'agrada el color i m'agrada el toc rústic que li pot donar a un casament... per això avui porto algunes idees de decoració amb espígol, espero que us agradin!
***
Entre mis debilidades hay la lavanda, me gusta el olor, me gusta el color y me gusta el toque rústico que le da a una boda... por eso hoy os traigo unas ideas de decoración con lavanda, espero que os gusten!
Vist aquí


M'agraden molt els rams d'espígol, per un casament d'estil rústic queden fantàstics...
***
Me gustan mucho los ramos de lavanda, para una boda de estilo rústico quedan fantásticos...

Vist aquí

Si us agrada l'espígol però no voleu que sigui el protagonista principal del vostre ram, podeu afegir-n'hi uns branquillons... com aquesta opció.
***
Si os gusta la lavanda pero no queréis que sea la protagonista principal de vuestro ramo, podéis añadir unas ramitas... cómo ésta opción.

Vist aquí
o com el meu ram...! // o cómo mí ramo...!


També podeu utilitzar branquillons d'espígol per a la decoració de les cadires... sols o acompanyats!
***
También podéis utilizar ramitas de lavanda para la decoración de las sillas... solas o acompañadas!

Vist aquí
Vist aquí
I finalment, què us sembla utilitzar l'espígol per decorar els vostres detallets? La foto de la mel m'ha encantat ja que és el mateix que vaig regalar jo!
***
Y finalmente, qué os parece utilizar lavanda para decorar vuestros detalles? La foto de la miel me ha encantado ya qué es lo mismo que regalé yo!

Vist aquí
O bé que l'espígol sigui part dels detallets, com en aquests sabons!
***
O bien, que la lavanda sea parte de los detallitos, cómo en éstos jabones!

Vist aquí
Només de posar les imatges ja em sembla que en sento olor d'espígol! Ens llegim!
***
Sólo con poner las imágenes ya me parece que huelo a lavanda! Nos leemos!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...