viernes, 13 de enero de 2012

Magdalenes // Magdalenas


Us agrada la cuina? A mi, no, amb una excepció, la reposteria si que m'agrada, així que l'altre dia i aprofitant un llibre de cuina que em va regalar la meva mare, em vaig decidir i vaig fer magdalenes amb trossets de xocolata! Un hurra per mi, jeje!
***
Os gusta la cocina? A mí, no, con una excepción, la repostería si que me gusta, así que el otro día y aprovechando un libro de cocina que me regaló mi madre, me decidí y hice magdalenas con trocitos de chocolate! Un hurra por mí,jeje!


No son gens difícils de fer, segur que trobeu mil receptes a la xarxa, i queden prou "resultones" no us sembla?
***
No son nada difíciles de hacer, seguro que encontráis mil recetas por la red, y quedan bastante "resultonas" no os parece?


Quan les vaig veure, vaig pensar que quedarien la mar de mones embolicades amb un paper xulo, fins i tot com a detallet de casament... i he trobat la següent plantilla, que podeu descarregar aquí.
***
Cuándo las vi, pensé que quedarían la mar de monas envueltas con un papel chulo, incluso cómo detallito de boda...i he encontrado la siguiente plantilla, que podéis descargar aquí.

Vist aquí

A més en la mateixa pàgina hi ha altres imprimibles que us poden ajudar a crear detallets tant especials com aquestes bossetes de fruita...!
***
Además en la misma página hay otros imprimibles que os pueden ayudar a crear detallitos tan especiales cómo éstas bolsitas de fruta...!

Vist aquí

Bé, espero que us agradin les idees d'avui, a mi com a mínim, les magdalenes si que m'han agradat! Ens llegim!
***
Bueno, espero que os gusten las ideas de hoy, a mí por lo menos las magdalenas sí que me han gustado! Nos leemos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...