sábado, 18 de febrero de 2012

Detalls Casament : Cake pops // Detalles Boda : Cake pops


M'agrada molt una idea de detall pels convidats que he vist molt per la xarxa, sobretot en pàgines americanes, es tracta dels "cake pops", un espècie de trosset de pastís recobert amb una cobertura dura, generalment de xocolata, i amb un pal com si fos un chupa-chups...
***
Me gusta mucho una idea de detalle para los invitados, que he visto mucho por la red, sobretodo en páginas americanas, se trata de los "cake pops", una especie de trocito de pastel recubierto con una cobertura dura, generalmente de chocolate, y con un palito, como si fuese una chupa-chups...

Vist aquí


A mi m'agraden molt els detallets comestibles, ja que penso que així la gent segur que els dona una utilitat, i no es queden per sempre acumulant pols en una estantería!
***
A mí me gustan mucho los detallitos comestibles, ya que pienso que así la gente seguro que les da una utilidad, y no se quedan para siempre acumulando polvo en una estantería!

Vist aquí

Si busqueu inspiració, en trobareu de mil estils i colors per internet, jo us ensenyo els que més m'han agradat a mi...
***
Si buscáis inspiración, encontraréis mil estilos y colores por internet, yo os enseño los que más me han gustado a mí...

Vist aquí

o aquests... // ó éstos...

Vist aquí

Si voleu trobar una recepta fàcil, fàcil de "cake pops", mireu aquest enllaç! Jo ho intento segur!!
***
Si queréis encontrar una receta fácil, fácil de "cake pops", mirad éste enlace! Yo lo intento seguro!

Vist aquí

Us agraden els "cake pops"?? Algú s'anima a probar-ho? Espero que si... ens llegim!!
***
Os gustan los "cake pops"?? Alguien se anima a intentarlo? Espero que sí... Nos leemos!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...