miércoles, 29 de febrero de 2012

Casament : Una bona parella // Boda : Una buena pareja


Avui us vull parlar de una "parella" que m'encanta per els rams de núvia, es tracta de les hortènsies i les peònies, dues flors precioses soles, però que al meu entendre, milloren l'una al costat de l'altra... a veure què en penseu vosaltres!
***
Hoy os quiero hablar de una "pareja" que me encanta para los ramos de novia, se trata de las hortensias y las peonias, dos flores preciosas solas, pero que a mi parecer, mejoran la una al lado de la otra... a ver qué pensáis vosotras!

Vist aquí

Tot i que no va ser l'opció per la que em vaig decantar jo, el meu ram era de roses color crema i branquillons d'espígol, va ser una opció que vaig considerar molt seriosament... i és que m'encanta la parella hortènsia-peònia!
***
Aunque no fue la opción por la que yo me decanté, mi ramo era de rosas color crema y ramitas de lavanda, fue una opción que consideré muy seriamente... y es que me encanta la pareja hortensia-peonia!

Vist aquí

A més podeu jugar amb els tons de les dues flors, com per exemple afegint un toc de blau, com en la següent imatge...
***
Además podéis jugar con los tonos de las dos flores, como por ejemplo añadiendo un toque azul, cómo en la imagen siguiente...

Vist aquí

... o groc! // ... o amarillo!

Vist aquí

En la majoria de rams que us he ensenyat hi ha més flors a part de l'hortènsia i la peònia, però elles són sens dubte la parella estrella! Ens llegim!
***
En la mayoría de ramos que os he enseñado hay más flores a parte de hortensia y peonia, pero ellas son sin duda la pareja estrella! Nos leemos!

1 comentario:

  1. Felicitats pel blog, bones idees, m'encanta. A Australia el seguim!!!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...