viernes, 9 de marzo de 2012

Bones idees : Caixetes amb missatge // Buenas ideas : Cajitas con mensaje


Voleu dir-li a algú que l'estimeu? Heu d'anunciar alguna cosa i ho voleu fer de forma original? Doncs heu de veure aquestes caixetes que podeu trobar a Etsy, aquí!
***
Queréis decirle a alguien que le queréis? Teneis que anunciar algo y lo queréis hacer de forma original? Pues tenéis que ver éstas cajitas que podeís encontrar en Etsy, aquí!

Vist aquí

N'hi ha amb diferents missatges, jo les trobo totes fantàstiques...
***
Las hay con distintos mensajes, a mí me parecen todas fantásticas...

Vist aquí

A mi m'encantaria que em diguessin que m'estimen amb un detallet com aquest...! Què us sembla a vosaltres?
***
A mí me encantaría que alguien me dijeran que me quieren con un detallito cómo éste...! Qué os parece a vosotras?

Vist aquí

O si heu d'anunciar algo tant important com el sexe del bebè que esteu esperant... segur que qui rebi la caixeta s'emociona el doble!
***
O si tenéis que anunciar algo tan importante como el sexo del bebé que estáis esperando... seguro que quien reciba la cajita se emociona el doble!


Vist aquí
Què us semblen aquestes caixetes fantàstiques? Les podeu trobar a la botiga de Pamela Loops, a Etsy, si us animeu amb alguna, ja m'explicareu! Ens llegim!
***
Qué os parecen éstas fantásticas cajitas? Las podéis encontrar en la tienda de Pamela Loops, en Etsy, si os animáis con alguna, ya me contaréis! Nos leemos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...