domingo, 25 de marzo de 2012

Flors : Mimosa // Flores : Mimosa


Des de fa uns dies no paro de veure arbres de mimosa florits i fantàtics, i estic pensant en "robar-ne" una mica per decorar tots els racons de casa meva...
***
Des de hace algunos días no paro de ver árboles de mimosa llenos de flores y fantásticos, y estoy pensando en "robar" unas cuantas flores para decorar todos los rincones de mí casa...

Vist aquí

És una bona manera de portar la primavera a casa vostra, no us sembla? Tot i que perquè ens hem de quedar només amb la decoració de casa... què us sembla incorporar aquesta flor al vostre casament?
***
Es una buena forma de traer la primavera en vuestra casa, no os parece? Aunque porqué nos tenemos que quedar sólo con la decoración de casa... qué os parece incorporar ésta flor en vuestra boda?

Vist aquí

Què me'n dieu dels següent ram... no és fantàstic?
***
Qué me decís de los siguiente ramo... no es fantástico?

Vist aquí

O aquest centre de taula... // Ó éste centro de mesa...


Vist aquí

També queda fantàstica per completar la decoració floral del casament, sense ser necessàriament la flor principal, i sinó mireu la següent imatge...
***
También queda fantástica para completar la decoración floral de vuestra boda, sin ser necesariamente la flor principal, y si no mirad la siguiente imagen...


Vist aquí

O com a flors de solapa... // Ó cómo flores de solapa...

Vist aquí

I a vosaltres us agrada la flor de la mimosa? Us animeu a portar-la a casa? Ens llegim!
***
Y a vosotros os gusta la flor de la mimosa? Os animáis a traerla a casa? Nos leemos!


PS : Si voleu veure els detallets "untocdelila" ho podeu fer aquí!

4 comentarios:

  1. A mi me encanta!! el otro día vi un árbol impresionante , me dieron ganas de hacerme un bonito ramo, pero era en un jardín particular.
    bss Cris

    ResponderEliminar
  2. M'agrada molt, moltíssim la mimosa. volia posar una al jardí de casa, però deixa tant de polen que m'ho vaig haver de replantejar. Això sí, si torno a viure a la ciutat i tinc un petit balcó, m'és igual el polen o el que sigui! No hi ha arbre més primaveral! jeje

    ResponderEliminar
  3. Me encantan!!! Es súper primaveral, el otro día cuando fui a comprar las flores para casa, porque no ví estas...que sino...habrían caído sin dudarlo!!! Un besito.

    ResponderEliminar
  4. La verdad es que quedan preciosas... el otro día vi una tienda que las tenían dentro una regadera antigua... precioso!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...