miércoles, 21 de marzo de 2012

DIY Save the Date


Avui us vull ensenyar un DIY de uns "Save the Date" fantàstics en forma de vinil, que a més va acompanyat de les plantilles per si ho voleu fer vosaltres mateixos...
***
Hoy os quiero enseñar un DIY de unos "Save the Date" fantásticos en forma de vinilo, que además va acompañado de las plantillas por si queréis hacerlo vosotros mismos...

Vist aquí

A més, el que em sembla genial, és que va acompanyat del cd amb les cançons del casament, i jo crec que pot servir com a detallet avançat, no us sembla?
***
Además, lo que me parece genial, es que va acompañado del cd con las canciones de la boda, y yo creo que puede servir cómo detallito avanzado, no os parece?

Vist aquí
A més el tutorial, aquí, va acompanyat de les plantilles per fer-ho...
***
Además el tutorial, aquí, va acompañado de las plantillas para hacerlo...

Vist aquí

Penso que si ho voleu fer directament com a detallet de casament també queda genial, no us sembla? Jo crec que ho faré per posar les cançons del casament, ja que el DJ ens les va donar en un cd...
***
Pienso que si lo queréis hacer directamente cómo detallito de boda también queda genial, no os parece? Yo creo que lo haré para poner las canciones de la boda, ya que el DJ nos las dio en un cd...

Vist aquí

Què us sembla aquesta idea com a "save the date" - detall casament - record casament?? Espero que us agradi tant com a mi! Ens llegim!
***
Qué os parece ésta idea cómo "save the date" - detalle boda - recuerdo boda?? Espero que os guste tanto como a mí! Nos leemos!

PS: Si voleu veure els detallets "untocdelila" ho podeu fer aquí!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...